Brendon Urie na novém live albu Panic At The Disco předvádí skvělou one man show

Panic! At The Disco | Zdroj: allpunkedup.com

Panic At The Disco vydali v prosinci nové live album All My Friends We’re Glorious: Death Of A Bachelor Tour Live. Frontman Brendon Urie na něm předvádí úchvatnou one man show a jak na aktuálních singlech, tak i na starých hitech dokazuje, že i kapela o jediném členovi může skvěle fungovat.

Panic At The Disco už dávno nejsou kapela v pravém slova smyslu. Po odchodu Spencera Smithe v roce 2015 se kapela stala sólovým projektem frontmana Brendona Urieho. V roce 2016 vyšlo album Death of a Bachelor, na kterém poprvé pracoval Urie sám. To, že práci ve studiu hravě zvládl i bez ostatních členů kapely dokazuje například fakt, že album získalo nominaci na prestižní ocenění Grammy. Dokázal ale Urie nahradit celou kapelu i na pódiu? Že tomu tak skutečně je se nyní mohou přesvědčit i ti fanoušci, kteří kapelu na minulém turné neměli možnost vidět naživo.

Nové live album All My Friends We’re Glorious: Death Of A Bachelor Tour Live přináší celkem 21 skladeb, na kterých Brendon jasně dokazuje, že PATD není jednočlenná kapela, ale že právě on je ztělesněním oné kapely. Z nahrávek přímo cítíte nespoutanou energii a dobrou náladu, která je pro koncerty PATD typická. Brendon si jasně užívá každou sekundu a na rozdíl od uhlazených studiových nahrávek neustále přechází z hlubokého hlasu kolikrát až do neuvěřitelného jekotu, aniž by zazpíval cokoli falešně. Krom toho Brendon samozřejmě stíhá i neustále povzbuzovat fanoušky, kteří si celou show užívají minimálně stejně jako on.

Že je Brendon Urie jeden z nejtalentovanějších zpěváků moderní pop-rockové scény, dokazuje i svou tradiční cover verzí legendární Bohemian Rhapsody od Queen. Jen málokdo dokáže tuto píseň zazpívat aniž by si udělal veřejnou ostudu, ale Brendon ani zde nezklamal. Kromě Queenů složil Urie na novém albu poctu i Billymu Joelovi písní Movin’ Out (Anthonys Song), což okomentoval slovy, že právě Joel byl jeden z prvních umělců, které si jako dítě oblíbil.

All My Friends We’re Glorious: Death Of A Bachelor Tour Live nabídne fanouškům jak nové, tak i staré hity, které bezmezně milují. Všech 21 písní však jasně dokazuje, že Brendon Urie naplno převzal kormidlo své kapely a že přesně ví, co dělá. Brendonova one man show prostě funguje po všech stránkách.

Panic At The Disco – All My Friends We’re Glorious: Death Of A Bachelor Tour Live

Skladby: Don’t Threaten Me…, LA Devotee, Ready To Go, Golden Days, Vegas Lights, A Fever You Can’t… Medley, Hallelujah, Nine In The Afternoon, Miss Jackson, This Is Gospel, Death Of A Bachelor, The Ballad Of Mona Lisa, Movin’ Out, Emperor’s New Clothes, Nicotine, Crazy = Genius, Let’s Kill Tonight, Girls/Girls/Boys, Bohemian Rhapsody, I Write Sins…, Victorious
Celkový čas: 83 min
Vydavatelství: Decaydance
Hodnocení: 95 %