Bury Me My Love od Metro Station: V tom nejlepším se má přestat?!

Metro Station | Zdroj: amusicblogyea.com

Metro Station bohužel nedávno oznámili, že aktuální turné k 10. výročí jejich debutové desky bude jejich poslední, po kterém bude následovat rozpad kapely. Zároveň však fanouškům dopřáli poslední nálož nové muziky v podobě EP Bury Me My Love. Řídili se však Metro Station na svém posledním EP rčením, že v tom nejlepším se má přestat, nebo naopak dokazují, že je nejvyšší čas s tím seknout?

Původně to vypadalo, že to bude pro Metro Station velice úspěšný rok. V plánu bylo velké turné k 10. výročí od vydání debutového alba kapely, které přineslo největší hity jako Shake It nebo Seventeen Forever. Vedle toho se fanoušci měli konečně dočkat i nového EP s názvem Bury Me My Love, na které kapela již delší dobu lákala stejnojmenným singlem a taky skladbou Young Again.

O to větším šokem bylo nedávné a poněkud strohé prohlášení kapely, že toto turné bude poslední a po jeho skončení se kapela rozpadne. Vysvětlení pro chystaný rozpad kapela neuvedla, ale soudě podle instagramových příspěvků Trace Cyruse a Masona Mussoa se každý chce v budoucnu věnovat jiným, sólovým projektům. Než se tak ale stane, mají fanoušci ještě možnost užít si poslední novou nahrávku a vidět Metro Station naposledy živě, přičemž kapela slíbila, že se příští rok podívá i do Evropy.

Slíbené EP Bury Me My Love vyšlo 8. září 2017 a nabízí dohromady 7 nových písní. Zvukově se Metro Station neodklání od posledního alba Savior (2015) a tradičně kombinují nástroje, elektroniku a chytlavý pop. Na rozdíl od monotónního, trochu nudného a zdlouhavého Savior se ale kapela na novince vrací k osvědčenému receptu kratších nahrávek, jako tomu bylo na EP Gold z roku 2014. Sedm písní, které tvoří hlavně chytlavé pianové melodie a střídání vokálů Trace Cyruse a Masona Mussoa – to je pro Metro Station zaručený recept na úspěch.

Ačkoliv jsou jasnými největšími hity na albu první dva singly – Young Again a Bury Me My Love, jsou i ostatní songy velice chytlavé a například Ocean Waves si díky refrénu okamžitě zamilujete. Trochu nepochopitelné mi připadá označení posledního songu The Love That Left You To Die jako bonusové písně. Možná se kapela snažila dosáhnout jakéhosi konceptu destruktivní lásky, jak napovídá název EP a fakt, že píseň Bury Me My Love, která dala celé nahrávce název, je na ní takto poslední. Dle mě je toto však naprosto zbytečně, protože The Love That Left You To Die rozhodně nezní jako nějaký podřadný B-Side a jak svým názvem, tak i textem parádně zapadá do zbytku alba, které mimochodem samo nese označení jako 7 songs EP.

Metro Station na svém posledním EP Bury Me My Love dokazují, že jsou stále ve skvělé formě a pravděpodobně tak potvrzují rčení, že v tom nejlepším se má přestat. Pokud jednotlivým členům vydrží energie a smysl pro psaní chytlavých hitů i v jejich sólových projektech, tak se do budoucna máme opravdu na co těšit. Doufáme, že se kapela se svými novými i starými peckami přijede příští rok rozloučit i k nám.

Metro Station – Bury Me My Love

Skladby: Young Again, Best Of Me, Ocean Waves, In My Dreams, Breaking Up, Bury Me My Love, The Love That Left You To Die (Bonus Track)
Celkový čas: 22 min