Dívčí kapela Twice vydala skvělé k-popové album

Twice | Zdroj: instagram.com

K-pop neboli korejský pop je v posledních letech velmi oblíbeným žánrem, který mají rádi milovníci Asie po celém světě. Dívčí skupina Twice nyní vydala svoje debutové album. Jmenuje se Twicetagram stejně jako oficiální instagramový účet Twice.

Album bylo nahráno v Kanadě a nachází se na něm 13 songů. Na rozdíl od jiných k-popových kapel se zde na tvorbě několika písní podílely i samotné členky této devítičlenné skupiny. Twice tedy nejsou jen další skupinou, která má za úkol pouze vypadat kawaii a odzpívat předem připravené písně – o to větší chválu album zaslouží.

Začíná peckou s názvem Likey. Je v ní vše, co je pro k-pop typické – silný důraz na melodii stejně jako na rytmus, chytlavý refrén a roztomilé míšení korejštiny a angličtiny, která je přeci jen o trochu srozumitelnější fanouškům mimo Koreu. Dočkáme se tu dokonce i krátké rapové pasáže.

Co se pak kvality týče, nachází se na albu dost vyrovnaná směska písniček. Jsou tu klidnější melodie s akustickou kytarou (hned druhá a velmi příjemná 거북이 nebo třetí Missing U s rozezpívaným refrénem) stejně jako svižnější a rychlejší pecky jako třeba FFW a vlastně i tak trochu zasněné Ding Dong 24/7. Zajímavou skladbou je i Wow, která se nese dost v retro duchu starého amerického r’n’b.

Album uzavírá píseň 잘자요 굿나잇, která je opět v pomalejším tempu a může nejednoho fanouška této dívčí skupiny vážně dojmout. Celá debutová deska Twice opravdu stojí za to – mimo vydařených melodií je tu i dost jiných zajímavých hudebních nápadů a deska určitě nenudí. Tato znamenitá nahrávka ukazuje, že ve světě k-popu se stále něco děje a pořád je co poslouchat.

Twice – Twicetagram

Skladby: Likey, 거북이, Missing U, Wow, FFW, Ding Dong, 24/7, 날 바라바라봐, Rollin’, Love Line, 힘내!, 널 내게 담아, 잘자요 굿나잇
Celkový čas: 44:12 minut