Electric Lady je mladá rockerka, co vydává debutovou desku

Electric Lady | Zdroj: facebook.com

Tereza Hrubanová, to je jméno nadané kytaristky a zpěvačky, která vystupuje pod uměleckým názvem Electric Lady. Známá sice ještě moc není, ale tento název budeme vídat častěji. Tomu napovídá i její nedávno vydaná deska Electrical.

Celý projekt Electric Lady vznikl již v roce 2013, od té doby se tato zpěvačka a kytaristka v jedné osobě ukázala v různých televizních pořadech. Electric Lady doposud vydala jeden singl s názvem Storm. A letos na přelomu března a května jí vyšla debutová deska Electrical. Nové album obsahuje i s intrem osm skladeb, které vás zavedou do rytmů blues a funky music. Electric Lady zde předvede svůj zpěv, který je veden v anglickém jazyce. První skladba není ničím extra výrazná, ale hlas zpěvačky a závěrečné sólo je opravdu příjemné. Druhá skladba nese název Confusion a úvodní tóny a celý hit kompenzují nedostatky první písně.

Chytlavé rytmy se nacházejí i v následujících skladbách, jen občas znějí trochu jednotvárně. Své oblíbené pecky si zde najde každý milovník funky a blues. Nejvýraznější skladby jsou Confusion a Aborable Man. Electric Lady tak vystrkuje růžky do české hudební scény. Jelikož se jedná o debutovou desku, tak se hudebnice nemá zač stydět a může ji s klidem prezentovat po celé republice. Což už také probíhá. Křest této desky proběhne 21. května v pražské Malostranské Besedě. Přijďte také podpořit vznikající hvězdičku, co se v budoucnu vyhoupne mezi hudební elitu. Poté vás bude hřát u srdce fakt, že jste byli na jejím počátku a stálo vás to jen 150 korun.

Electric Lady – Electrical

Skladby: Welcome To The Electric Lady (intro), Give a Chance To The World, Confusion, Muse Give Me Inspiration, Adorable Man, Peace Song, Tied Not Free, Tereza Whaat?

Celkový čas: 24:54