(Sponzorováno) Kromě maratonských běžců vyběhli v sobotu 5. dubna do ulic Prahy také pivní nadšenci, kteří posledním dobrodružstvím uzavřeli soutěž Hledej 145 sudů Staropramenu! Touto více než tři týdny trvající akcí si Staropramen připomenul letošní 145. výročí založení pivovaru. Poslední sud byl nalezen nedaleko pivovaru na Smíchově, v areálu Pivní pohotovosti.
Smíchovský pivovar zahájil netradiční spotřebitelskou soutěž 12. března. Soutěžilo se celkem 20 dní v 67 městech po celé ČR. Staropramen rozdal 145 sudů piva, přes 60 vstupů na festival Rock for People, nespočet voucherů do Potrefené husy a zaplnil Staropramen Skybox v O2 areně fanoušky Robbieho Williamse.
Hledání poslední prémiové skrýše, jejímž partnerem se stal multižánrový festival Rock for People, odstartoval moderátor Evropy 2 Patrik Hezucký ve 14 hodin na náměstí Republiky. Soutěžící museli podle zadaných souřadnic absolvovat orientační běh po Praze, zodpovědět správně soutěžní otázky a v cíli najít skrýš, ve které se nacházel poukaz na sudy ležáku Staropramen Granát a hned osm lístků na festival Rock for People.
Vítěz mohl být jen jeden, nicméně soutěžily celé party, které se pak o výhru spravedlivě podělily. Po úspěšném lovu si dali všichni společně v areálu Pivní Pohotovosti v blízkosti pivovaru vychlazené pivo a připili si na 145. výročí Staropramenu. Mezi soutěžícími vznikla nová přátelství, výhru si užijí spolu nebo se společně sejdou na Rock for People. „Bylo vidět, že to lidi hrozně baví a že do toho jdou týmově, vládla tady milá a přátelská atmosféra a já už se taky těším, až si ulovený soudek pěkně vychutnáme na nějaké domácí akci,“ dodal Patrik Hezucký, který celou akci moderoval.
V průběhu celé soutěže měli lovci možnost hledat skrýše na veřejných místech podle nápověd souvisejících s pivovarem Staropramen a zadaných GPS souřadnic zveřejňovaných na facebooku a stránce www.145let.cz. „Celá soutěž proběhla za velkého zájmu našich fanoušků. Všem bychom tak chtěli poděkovat za účast i nadšení, které do hledání vložili. A doufáme, že si výhru náležitě a se svými přáteli vychutnají,“ říká závěrem Michal Šlechta, manažer značky Staropramen.