Festivalová sezóna už začala i Staropramenu. Ani letos nebude chybět na hudebních akcích, mezi které patří Rock for People či České a Moravské Hrady. Řadu akcí Staropramen rovněž zpřístupní vozíčkářům v rámci projektu Festivaly bez zábran.
Navštívili jste už letos například Votvírák, United Islands of Prague, Vysmáté léto v Kadani či nový pražský festival Metronome? Tam všude jste se již mohli setkat s tradičním partnerem hudebních festivalů, Staropramenem. A nabité léto bude pokračovat, na spolupráci je připraven i festival Rock for People či České a Moravské Hrady.
„Se značkou Staropramen náš festival spolupracuje od roku 2010. Je pro nás synonymem spolehlivého parťáka, který našim návštěvníkům přináší kvalitní servis a vždy i něco nového. Velmi se nám líbí projekt Festivaly bez zábran, který na RFP nebude chybět ani v letošním roce,“ říká Michal Thomes, ředitel festivalu Rock for People.
Podobně se o spolupráci se Staropramenem vyjadřuje i ředitel festivalu Hrady Viktor Souček: „Staropramen je již potřetí v řadě oficiálním pivem našeho festivalu. Jsme velice rádi, že se nám podařilo získat dlouhodobého a kvalitního partnera.“
Už potřetí letos Staropramen zpřístupní některé festivaly hendikepovaným, především vozíčkářům. Kromě přechodových pásů a vyvýšené plošiny pro lepší výhled nabídnou i zázemí v podobě bezbariérového stanu nebo sociálního zařízení. Samozřejmě budou opět umístěna i sběrná místa, kam budou moci návštěvníci festivalů přinášet plastová víčka.
„V loňském roce jsme takto umožnili užít si festival více než dvěma stům vozíčkářů a díky festivalům nasbírali 670 kg víček, za které jsme pořídili přes 70 metrů přechodových pásů. Věříme, že v letošním roce zázemí Festivalů bez zábran využije ještě větší množství lidí a nám se podaří být zase blíž naplnění mise naší značky, která chce spojovat lidi,“ říká Petra Chovancová, Senior Brand Manager značky Staropramen.