We Are The Motion na svém albu vynikají nezaměnitelným syrovým soundem

We Are The Motion | Zdroj: bandzone.cz

Hanušovická formace We Are The Motion vydala své první debutové album, a to pod názvem Nameless. Hraje metal-core a za dobu své existence stihla vystupovat po boku kapel jako jsou třeba John Wolfhooker nebo Normandie.

Deska obsahuje celkem osm skladeb, na nichž se podíleli i teď už bývalí členové We Are The Motion Jiří Machovský a Filip Vincourek. V roli hostů se na Nameless objevili Zbyněk Strnad, Eliška Bröcklová a Filip Vlček z John Wolfhooker, kteří nazpívali vokály. Filip Vlček se mimo jiné ujal také masteru, nahrávání a produkce celého počinu. Kapela si však vyhrála i s obalem desky, ke kterému si přizvala Danu Mokrošovou, Marka Kostku a Ondru Bažíka.

Přestože je kapel hrajících moderní tvrdou hudbu, v níž se mísí scream a čisté vokály nepřeberné množství, We Are The Motion na své první nahrávce vynikají především svým nezaměnitelným syrovým soundem. Za zmínku pak určitě stojí také silné kytarové riffy nebo skvělé bicí, které desku pozvedly o level výše. Jediné mínus může být chápáno v občasné jednotvárnosti skladeb, ovšem mezi ty nejpovedenější patří například energický song To Find A Way. Již teď se ale můžeme těšit na další počiny této talentované formace, bez pochyby o ní ještě mnohokrát uslyšíme.

We Are The Motion - Nameless

We Are The Motion – Nameless

Skladby: Stand up & Shout, To Find A Way ft. Zbyněk Strnad, Never Let You Go, [MANKY],  Better Ways To Better Days, Avenger, Follow My Steps ft. Filip Vlček (John Wolfhooker), Side Effects ft. Eliška Bröcklová
Vydavatel: Pidgeon Records
Hodnocení: 70%