DJ Fatte na kvalitní desku nepotřebuje žádná slova

DJ Fatte | Zdroj: facebook.com/djfatte

DJ Fatte je jedním z nejvýznamnějších českých beatmakerů, za kterým stojí hromada kvalitních počinů. Nedávno do jeho bohaté diskografie přibyla další deska, jež dostala výstižné jméno No Words Needed.

DJ Fatte je už dlouho producentskou stálicí na české hip-hopové scéně a snad nikdy od něj nepřišlo nic špatného. Jméno si začal budovat již někdy před dvaceti lety se skupinou DeFuckTo a krátce poté v projektu IdeaFatte. Právě Idea je jedním z pilířů labelu Ty Nikdy, později Fatte sloužil jako producer dalších MCs z této party. Za zmínku určitě stojí spolupráce s RestemMC Geyem (s oběma kompletně složil dvě řadové desky).

DJ Fatte je velice produktivní – od roku 2007 se mu nestalo, že by za jediný rok nevydal ani jednu desku (spíš se jich naopak téměř vždy sešlo víc). Zatím poslední album vyšlo letos 5. července a jedná se o velmi příjemnou kolekci vzešlou z bezmála nekonečné kreativity toho nejpovolanějšího. Žánrově zůstává věrný zejména boom bapu, mimo to přichází s pestrobarevnou paletou zvuků a není těžké říci, že každá skladba na desce je promyšlená do nejmenšího detailu, kde nic neschází ani nepřebývá.

K několika skladbám vznikly i vydařené videoklipy, zejména u tracků My CultureAbout Hip-Hop je dobře čitelná Fatteova upřímná a nefalšovaná láska ke klasickému hip-hopu. DJ však nezaostává v minulosti, nahrávky jsou svěží a mají skvělý moderní zvuk. Hned čtyři skladby svým klavírem obohatil výborný host Honza Peroutka. Deska No Words Needed má bezpochyby velkou výpovědní hodnotu, ať už si ji posluchač užije jako kulisu ke studiu, odpočinku nebo cestám. Mimo to ji jistě nejeden začínající MC přivítá jako sbírku kvalitních podmazů ke svým prvním rapovým pokusům.

DJ Fatte – No Words Needed

Skladby: No Words Needed, About Hip-Hop, Back To Work, Cold Breath, Vigilance, Smoking Allowed, Street Chess, Soaked, My Culture, Ride Alone, Strawberry Jam, Blooming, Bring It Back, Passing By, Present Perfect, Sun, Hay and Some Funk, Pork Head
Celkový čas: 48 min
Vydavatelství: WM Czech Republic